Leveringsbetingelser | Mai Visto
౨ৎJULEGAVER BYTTES FREM TIL 15/1-24 ⍋ | Længere leveringstid grundet travlhed
×

Nyheder Alle produkter Øreringe Halskæder Armbånd Adventskalender 2024 Ringe Mai Visto Exclusive Mest solgte Gavekort

Leveringsbetingelser

 

Leveringstid er gældende for efter pakkens afsendelse. Alle vores smykker er håndlavede, og der kan derfor kan der gå op til 1-4 hverdage, før din bestilling bliver afsendt.

PostNord - pakkeboks: levering inden for 2-4 hverdage efter afsendelse (sporbar, incl. tracking nr.)

PostNord - hjemmelevering: levering inden for 1-4 hverdage efter afsendelse (sporbar, incl. tracking nr.)

Afhentning på lager: Kan afhentes efter aftale på vores lager (kontakt hello@maivisto.dk for nærmere aftale)

Hos Mai Visto er der altid fri fragt over 500 DKK

Hvornår modtager du din vare efter afsendelse?

Med PostNord levering kan du spore din pakke hele vejen. Ved afsendelse af pakken vil du modtage en besked, og igen når pakken kan hentes i nærmeste pakkeshop eller når den er leveret på din hjemmeadresse. Du kan altid følge din pakke ved at indtaste pakkens sporingsnummer: https://www.postnord.dk/

Hvis pakken ikke dukker op indenfor forventet leveringstid, kan du tage kontakt til PostNord's kundeservice på tlf: +45 70 70 70 30 eller via deres supportchat på deres hjemmeside og kontakt derefter også os på mail, så vi er opmærksomme på den manglende levering & kan hjælpe fra vores side. PostNord forsikrer alle deres pakker, og ved evt. beskadigelse eller bortkommen af pakken, startes en erstatningssag 10 dage efter pakkens efterlysning, når pakken er behandlet fra PostNord fremsendes ordren altid til dig igen. Penge kan ikke refunderes før gensendelse. Du kan læse mere om PostNords leveringsbetingelser på deres hjemmeside.

Generelle leveringsbetingelser: 

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 40,-. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen eller nærmeste pakkeboks. Dine varer sendes med PostNord. OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice hos leveringsfirmaet. Ved modtagelse af tydelig beskadiget pakke bedes du tage kontakt til rette leveringsfirma.